Legia akademickaFA projektBaner FEbiblioteka

Komunikaty

KOMUNIKATY OGÓLNE   

Organizacja roku akademickiego 2018/2019 (pobierz)

 Decyzje stypendialne będą do odbioru od 4 grudnia 2019 r. w godzinach 9.00-14.00 (pok. 223a oraz 224).

Szanowni Studenci,

 uprzejmie informujemy, że od dnia 7 listopada zostanie zamknięte wejście główne do budynku "GORCE" wraz z przejściem przez "szklaną galerię" przy parkingu  wewnętrznym Uczelni. W związku z powyższym drzwi z poziomu poszczególnych pięter na główną klatkę schodową zostaną zamknięte i zabezpieczone przed  wejściem na teren budowy, a komunikacja do poszczególnych kondygnacji budynku  "GORCE" odbywać się będzie poprzez klatkę zapasową. Wejście do budynku "GORCE" uruchomione zostanie od strony dziedzińca wewnętrznego Uczelni (parkingu  wewnętrznego) - drzwi nr 130. 

Dojście do sal wykładowych o numerach: 107,111,112 i 117 oraz do „Punktu Ksero” możliwe jest jedynie poprzez wejście boczne, od szczytu Budynku „GORCE” (obok automatów na napoje i słodycze).

Bardzo proszę o stosowanie się do zamieszczonych w obrębie placu budowy znaków  informacyjnych. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.

 

 

 

 

 

 Przedłużanie ważności oraz odbiór elektronicznych legitymacji studenckich od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.30 do 15.30w p. 223a

 

 
**********

Przypominamy,  iż zgodnie z § 10 ust. 6 Regulaminu Studiów PPWSZ w Nowym Targu, podania o przyznanie indywidualnej organizacji studiów należy składać co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem semestru, którego dotyczy podanie.

Podanie wraz z aktualnym załącznikiem potwierdzającym uzasadnienie należy złożyć w Sali Obsługi Studenta (pok. 227) najpóźniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem semestru. Podania złożone po terminie nie będą przyjmowane.

Indywidualna organizacja studiów, może zostać przyznana studentom, którzy:

1) posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; - orzeczenie lekarskie o stopniu niepełnosprawności;

2) z przyczyn życiowych znaleźli się w trudnej sytuacji; - dokumenty potwierdzające sytuację życiową studenta; 

3) równocześnie studiują na drugim kierunku, specjalności lub uzupełniają różnice programowe; - zaświadczenie o studiowaniu;

4) czynnie uprawiają wybraną dyscyplinę sportu; - zaświadczenie z danego związku sportowego lub zarządu klubu sportowego.

 

I ROK :

 

Odbiór elektronicznych legitymacji studenckich dla studentów I roku będzie możliwy:

 

  1. Od dnia 8.10.2019r. w przypadku studentów zakwalifikowanych na studia w I rekrutacji (czerwiec-lipiec);
  2. Po dniu 15.10.2019r. w przypadku studentów zakwalifikowanych na studia w II rekrutacji (sierpień – wrzesień)

 

Odbiór legitymacji w pok. 223 A

 

Opiekun roku: dr hab. Monika Ostrowska 

  • II  termin szkolenia z BHP (dla studentów, którzy nie byli na I terminie) odbędzie się 7 listopada (czwartek) 2019 r. w godzinach od 8:00 do 11:00 w Auli PPUZ w Nowym Targu

 

  • INFORMACJA dla nowoprzyjętych studentów dot. wjazdu samochodem na teren Uczelni (pobierz)

  •  

    KOMUNIKAT DLA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW

     

    STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH

     

    NA POZIOMIE LICENCJACKIM I MAGISTERSKIM

     

    PPUZ W NOWYM TARGU

     

    Biblioteka Uczelniana PPUZ w Nowym Targu informuje, iż w październiku 2019 roku drogą elektroniczną zostaną przeprowadzone szkolenia biblioteczne.

     

    Celem szkolenia jest przedstawienie nowym użytkownikom Biblioteki Uczelnianej zasad jej funkcjonowania oraz zapoznanie z udostępnianymi przez Bibliotekę zasobami.

     

    Ważna informacja:
    Zaliczenie szkolenia bibliotecznego jest warunkiem aktywacji elektronicznego konta czytelnika, które daje możliwość wypożyczania książek w Bibliotece Uczelnianej oraz bezpłatnego dostępu do cyfrowych zasobów Biblioteki.

     

    UCZESTNICY SZKOLENIA
    Szkolenie skierowane jest do:

     

    • studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego stopnia
    • studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia

     

    TERMIN SZKOLENIA
    Szkolenie biblioteczne należy odbyć do 31 października 2019 roku.

     

    JAK ODBYĆ SZKOLENIE?
    Szkolenie prowadzone jest drogą elektroniczną. W celu zaliczenia szkolenia należy wejść na stronie internetowej Uczelni (http://www.ppuz.edu.pl/) do zakładki BIBLIOTEKA i wybrać folder Szkolenie biblioteczne 2019; w folderze uczestnik szkolenia znajdzie link do formularza zawierającego materiały szkoleniowe i dokładne informacje na temat warunków zaliczenia szkolenia.

     

    ***

    KONTAKT ws. szkolenia bibliotecznego:

     

    Krzysztof Bosak

     

    Biblioteka Uczelniana PPUZ w Nowym Targu
    tel. 018 26 10 700, wew. 626

     

     

     

Sesja egzaminacyjna POPRAWKOWA letnia 2018/2019

  • Dyżur - mgr Jakub Fenrych, 06.09, godz. 9.00-10.00, s. 338
  • Dyżur - mgr Marta Ciemińska, 03.09, godz. 12.30-14.00, s. T.2.33 

 

Sesja egzaminacyjna letnia 2018/2019

  • Strzelectwo sportowe i specjalne, egzamin, prof. Sławomir Mazur, 18.06, godz. 10.00-10.45
  • System bezpieczeństwa narodowego, egzamin,  prof. Sławomir Mazur, 18.06, godz. 11.00-11.45
  • Kryminologia, egzamin, dr hab. Monika Ostrowska, 17.06, godz. 11.00-11.45
  • Metodyka sportów i specjalności obronnych, zaliczenie z oceną,  dr hab. Monika Ostrowska, 17.06, godz. 12.00-12.45

 

POZOSTAŁE KOMUNIKATY

Sala Obsługi Studenta znajduje się w pok. 227  tel. 18 26 107 31; e-mail: dos@ppuz.edu.pl

Sekretariat Instytutu znajduje się w pok. 323 tel. 18 26 10 717; e-mail: ih@ppuz.edu.pl

Sala Obsługi Studenta czynna:

poniedziałek - czwartek- 10.00 - 14.00

piątek 11.00-16.00

sobota 8.00-11.00 (w terminach zjazdów)

 

Przedłużanie ważności elektronicznych legitymacji studenckich dla studentów wyższych roczników możliwy będzie po dniu 21.10.2019r. (pok. 223A)

 

 

Sekretariat czynny:

poniedziałek - piątek - 8.00 - 16.00

 

  • Informacje dotyczace Portalu eStudent: Logując si겠(login: numer albumu, hasło: numer PESEL) do Portalu eORDO Omnis Student ma możliwość: wglądu w swoje dane osobowe, komunikacji z prowadzącymi, odczytywania ogłoszeń od prowadzących oraz z dziekanatu, wglądu do swojego elektronicznego indeksu, sprawdzenia ocen i zaliczeń, wydruku wzoru wpisu do indeksu, sprawdzenia informacji o poszczególnych kursach, sprawdzenia najważniejszych informacji o prowadzących i zajęciach, zapoznania się z informacjami o przebiegu studiów.

 

 

  • Elektroniczne konto czytelnika w bibliotece uczelnianej. Informujemy, że od 2 marca 2015 r.Biblioteka PPWSZ uruchamia elektroniczny moduł wypożyczeń w systemie bibliotecznym PATRON. Od tego momentu, studenci i pracownicy Uczelni, aby móc korzystać z zasobów wypożyczalni, zamiast tradycyjnych kart czytelnika otrzymają indywidualne konta elektroniczne.Informacje na temat tego, co należy zabrać ze sobą, aby założyć elektroniczne konto w bibliotece znajdują się TUTAJ. Bibilioteka PPWSZ w Nowym Targu zaprasza na swoją stronę internetową, gdzie znajdziecie Pańswo wszyskie aktualne wydarzenia dotyczące Biblioteki- przejdz

 

  • Zapraszamy do zapoznania się z ofertą zagranicznych wyjazdów na praktyki z programem Erasmus (przejdź) Booking assistant in BARCELONA - Remuneration: 400€/month -(pobierz) NEW Food&Beverage in Ibiza - Remuneration:  200 €/month + meals + accommodation -  (pobierz) NEW Public Relations in Tenerife - Remuneration :  200 €/month + meals + accommodation for the first 2 weeks - (pobierz) NEW Recepcjonista we Francji- Remuneration: 505 € miesięcznie + zakwaterowanie + wyżywienie - (pobierz) NEW

 

  • Nowy regulamin studiów znosi obowiązek posiadania i uzupełniania indeksu w formie papierowej od roku akademickiego 2015/2016, w związku z tym student posiada tylko e-Indeks w module e-Student. Odstępujemy również od obowiązku uzupełniania papierowej wersji KOOS (Karty Okresowych Osiągnięć Studenta). KOOS (e-Indeks) po zaliczeniu semestru  będzie możliwa do wydrukowania w systemie e-Student.