Sekretariat Kierunku Ratownictwo Medyczne
telefon: 18 26 10 726
rm@ppuz.edu.pl
Dział Obsługi Studenta
telefon:18 26 10 733
dos@ppuz.edu.pl
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Komunikaty ogólne:
Sala Obsługi Studenta znajduje się w pok. 227 tel. 18 26 10 733; email: dos@ppuz.edu.pl
Sekretariat Instytutu znajduje się w pok. 430 tel.18 26 10 726; email: rm@ppuz.edu.pl
1. Informacje dotyczace Portalu eStudent: Logując się˛ (login: numer albumu, hasło: numer PESEL) do Portalu eORDO Omnis Student ma możliwość: wglądu w swoje dane osobowe, komunikacji z prowadzącymi, odczytywania ogłoszeń od prowadzących oraz z dziekanatu, wglądu do swojego elektronicznego indeksu, sprawdzenia ocen i zaliczeń, wydruku wzoru wpisu do indeksu, sprawdzenia informacji o poszczególnych kursach, sprawdzenia najważniejszych informacji o prowadzących i zajęciach, zapoznania się z informacjami o przebiegu studiów.POBIERZ
2.Wydawanie kart wjazdu na parking Uczelni - informacja
3. Regulamin studiów PPWSZ w Nowym Targu/ regulami odpłatności http://www.ppwsz.edu.pl/regulaminy.html
4. Studenci, którzy odrabiają praktyki oraz zajęcia praktyczne w Podhalańskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła II w Nowym Targu muszą mieć aktualne zaświadczenia od lekarza medycyny pracy oraz zaświadczenie z badań (wymaz z nosa) przeprowadzonych na obecność MRSA – gronkowca złocistego opornego na metycylinę (koszty badania pokrywa student - koszt badania 50 zł, w przypadku wyniku pozytywnego 65 zł). Zaświadczenie należy przedstawić opiekunowi praktyk wyznaczonemu z ramienia Szpitala. Badanie można zrobić w Zakładzie Mikrobiologii (koło poradni specjalistycznych) Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Nowym Targu (godz.: 7:00 – 17:00 od poniedziałku do niedzieli)
5. Przypominamy, iż zgodnie z § 10 ust. 6 Regulaminu Studiów PPWSZ w Nowym Targu, podania o przyznanie indywidualnej organizacji studiów należy składać co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem semestru, którego dotyczy podanie.
Podanie wraz z aktualnym załącznikiem potwierdzającym uzasadnienie należy złożyć w Sali Obsługi Studenta (pok. 227) najpóźniej do 31 stycznia 2018 roku. Podania złożone po terminie nie będą przyjmowane.
Indywidualna organizacja studiów, może zostać przyznana studentom, którzy:
1) posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;- – orzeczenie lekarskie o stopniu niepełnosprawności;
2) z przyczyn życiowych znaleźli się w trudnej sytuacji;- dokumenty potwierdzające sytuację życiową studenta; (AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z PRACY- UMOWA NIE WYSTARCZY! kserokopia aktu urodzenia dzieci, itp.)
3) równocześnie studiują na drugim kierunku, specjalności lub uzupełniają różnice programowe;- zaświadczenie o studiowaniu;
4) czynnie uprawiają wybraną dyscyplinę sportu- – zaświadczenie z danego związku sportowego lub zarządu klubu sportowego.
6. Projekt aktywizacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy- plakat. Warsztaty realizowane w ramach projektu trwać będą po dwa dni, a uczestniczyć w nich będzie śr. 16 osób.
https://reaxum.eu/graduaton/ - link do strony internetowej Międzynarodowej Fundacji "Reaxum", gdzie znajdują się szczegóły dotyczące projektu oraz dokumenty rekrutacyjne do pobrania.
Joanna Reśczak
Dział Nauki i Wydawnictw Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
tel. 18 26 10 737 pok. 325
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA STUDENCI
Przedłużanie ważności oraz odbiór elektronicznych legitymacji studenckich od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.30 do 15.30
******************************************************************************************************
I ROK STACJONARNY opiekun roku - mgr Stanisława Drzyzga
1. Informujemy, iż zgodnie z Regulaminem Studiów Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu § 8 ust. 2 pkt. 11, Student jest zobowiązany do terminowego przedkładania w Sali Obsługi Studenta wymaganych dokumentów. Proszę pilnie dostarczyć do pok. 227, zaświadczenie lekarskie uprawniające do kontynuowania studiów na Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej – wystawione przez lekarza medycyny pracy oraz potwierdzenie szczepienia WZWB.
*********************************************************************************************************************************
II ROK STACJONARNY- opiekun roku mgr Jakub Czerwiec
*********************************************************************************************************************************
III ROK STACJONARNY - opiekun roku dr Halina Traczewska
ZAGADNIENIA DO EGZAMINU Z PRZEDMIOTU MEDYCZNE CZYNNOŚCI RATUNKOWE <POBIERZ>
SCENKI DO EGZAMINU Z PRZEDMIOTU MEDYCZNE CZYNNOŚCI RATUNKOWE <POBIERZ>
*********************************************************************************************************************************
ABSOLWENCI
Odbiór dyplomów, odpisów do dyplomu oraz dyplomów w języku angielskim w pok. 223a.
Odbiór suplementów do dyplomu w pok. 227.